حب و سكس و اول مرة في حياتي امارس الجنس و ارى الزب

احلى حب و سكس جامد مع حبيبي راح احكي لكم عليه و انا اسمي دينا في اولي جامعه عايشه لوحدي في شقه و جميله جدا و شخصيتي جريئه بس مش بصاحب لاني عندي اعتقاد اني لازم احافظ علي نفسي لحد ما يظهر في حياتي اللي احس انه بيحبني و يستاهل جمالي و انوثتي طولي 165 و وزني 48 و جسمي انثوي جدا لدرجه ان في بنات اصحابي معرفتش تقاوم جمال جسمي . و في مره كنت عند واحده صاحبتي قاعدين علي الكنبه و كنا لوحدنا في الشقه و فجاه لقيتها بتبوسني علي العموم دا مش موضوعنا كان معانا شاب في الشله منطوي جدا و مقفل و مش بيتكلم حتي لو وسط ناس و كان معجب ببنت معانا في الشله و هي مش بتحبه حصل بينهم مشاكل كتير بسبب الموضوع دا لدرجه كبيره جدا جابتله اكتئاب و مع انه كان دايما مش بيتكلم معايا عشان انا جريئه و كان شايفني بشكل غلط لانه كان حاكم عليا من مظهري و انا بحب البس الهدوم القصيره و المفتوحه و مش بحب الهدوم الواسعه لاني معنديش مانع اني ابين انوثتي قصاد الناس بس صعب عليا جدا طبعا مكنتش متوقعه انه في يوم من الايام انا و هو نكون مع بعض في السرير . المهم في يوم كنت خارجه مع اصحابي بعد نص الليل و كنت لابسه جيبه قماش فوق الركبه و بادي بحمالات مبين سرتي و فوقيه قميص بزراير و شراب زي زي الشبكه عامل بالظبط زي اللي بتلبسه الممثلات في الافلام الاباحيه مكنتش اعرف طبعا اني مش هخرج مع اصحابي انهارده نسهر مع بعض زي ما احنا متعودين و اني همارس الجنس انهارده لاول مره في حياتي .

بعد ما جهزت و حطيت برفان و خلصت مكياجي و كل حاجه جاهزه لقيت جرس الباب بيرن و لقيت الشاب اللي قولتلكم عليه في وشي و شكله متغير و طريقه لبسه اتغيرت لدرجه اني في الاول معرفتوش و بعدين افتكرته اخوه التؤام لانه عمره ما جالي البيت قبل كده بعد ما قالي ان اللي قصادي دا هو و انه مالوش اخوات تؤام دخلته و انا مش مصدقه و قولتله اني هرتب اوضتي عشان لسه صاحيه و هكون معاه بعد ثواني لان دي اول مره يزورني فيها و مينفعش احرجه . و فعلا دخلت اوضتي و انا بمشي بطريقه مغريه شويه بس بطريقه شيك و انا في اوضه نومي بعدل ملايه السرير لاحظت انه واقف عند باب الاوضه من برا و بيبص عليا روحت وقفت و قولتله هو انتا كنت بتبص عليا لقيته بيقولي ايوه استغربت جدا لقيته بيقولي و ايه الغريب في كده لقيته بيقرب مني و بيقولي عادي هو انتي جسمك وحش استغربت اكتر و قولتله لا هو عادي ان انا اتعاكس بس متجيش من مهاب مبادي لقيته فجاه حط ايده الاتنين علي وسطي و شدني من وسطي و هو بيقولي هو في حاجه بتفضل علي حالها . و راح مقرب شفيفه من شفايفي و ابتدي يبوسني انا طبعا لما عمل كده مليون احساس في بعض مذهوله من اللي حصل و من ان هو اللي يعمل كده و مكسوفه جدا عشان اول مره و هو يببوسني بطريقه حلوه و عجباني و كنت بحاول افلت منه بس حلاوه البوسه دي ماثره عليا . و بعد نص دقيقه تقريا راح محركني و بقيت ضهري ليه راح مقلعني بسرعه القميص اللي لبساه و بقيت بالبادي اللي تحتيه اللي مبين سرتي و بعدين راح مكتفني بايده عشان مفلتش منه و ابتدي يبوسني من كتفي الشمال لودني الشمال و طبعا اي واحده متجوزه تعرف ان بوسه علي الودن هي نقطه ضعف اي انثي .

انا استسلمت بصراحه و سيبته يبوسني مش بس كده كنت بتحرك بطريق بقوله بيها يبوسني علي ودني اكتر شويه عشان استرخي و استسلمله اكتر بعد كده ايده اتحركت بقت تحسس علي وسطي و هو لسه و بعد شويه طلعت علي بطني لحد ما وصلت علي صدري و فضل يحسس و يعصر في صدري جامد و هو لسه بيبوسني من كتفي لودني لحد ما استسلمت خالص و ابتديت احس بعضوه الذكري ابتدي ينتصب و يلمس طيزي و لقيته لبتدي يدخله من ورا من فوق الجيبه و هو لسه بيعصر في صدري روحت بوسته بوسه قصيره و احلى حب و سكس بيننا  . و استمر الوضع دا دقيقتين تقريبا بيدخله من ورا و هو بيعصر في صدري و انا ببوسه في نفس الوقت بعدين حركني و بقيت ببصله تاني و ابتدي يبوسني في رقبتي و هو بيحسس علي وسطي بايده الشمال و بيعصر في طيزي بايده اليمين لحد ما بقيت في عالم تاني من الشهوه راح خبطني خبطه خفيفه وقعت علي السرير و بقيت نايمه عليه بالعرض و راح نام جامبي و حط ايده الشمال علي وسطي و اليمين علي نص ضهري و حضني جامد و ابتدي يبوسني علي شفايفي قبلات قصيره و رومانسيه عجبتني جدا . و بعد كده ابتدي يبوسني في اماكن مختلفه زي رقبتي و شفايفي و خدي و ودني و مناخيري و يبوس راسي بطريقه رومانتك جدا لدرجه اني بقيت مش عايزاه يخلط و كنت مغمضه عيني و مستسلمه ليه جدا و بعدين راح مقلعني البادي اللي انا لبساه و انا يوميها كنت لابسه ملابس داخليه من قماشه زي جلد النمر و السنتيال كان مثير جدا و انا صدري كبير عشان كده اول ما شاف صدري عجبه جدا و هاج اكتر .

ابتدي ينزل بشفايفه هلي جسمي لحد ما وصل لرقبتي و فضل يبوسني من رقبتي لحد صدري من تحت طبعا انا مستمتعه جدا و حاسه بمتعه مش قادره اوصفها و هو عمال يبوسني في صدري من فوق السنتيال لحد ما وصلت ان خلاص جسمي اترعش و هو لسه مكمل اجمل حب و سكس و جنس . و بعد 20 دقيقه كنت خلاص هموت من كتر المتعه اللي حاسه بيها راح نزل بشفايفه علي جسمي لحد ما وصل لسرتي و فضل يبوسني علي سرتي اكتر من 10 دقايق كنت مبسوطه جدا لاني اكتشفت ان صدري و بطني منطقه اثاره جنسيه في جسمي و كان كل ما يبطل اتحرك بطريقه تفهمه اني عايزه يبوسني علي سرتي و في بطني اكتر كنت في متعه متتوصفش لدرجه اني كنت هموت من المتعه  . و اخيرا اتحركت و بقيت انا اللي فوق و هو اللي تحت و بقينا نايمين علي السرير بالطول و فضلت ابوس فيه في رقبته و شفايفه و خده و كل حته في وشه بطريقه شهوانيه جدا و بعدين ابتديت انزل بشفايفي علي جسمه و افتح زواير قميصه بسناني لحد ما قلعتهوله . و بعدين قلعته الحزام و بعدين البنطلون و لقيت عضوه الذكري منتصب جدا روحت فضلت ابوسه من فوق البوكسر عشان اثير شهوته زياده في حب و سكس ساخن و جامد جدا و فعلا بقي علي اخره روحت بوسته في شفايفه بوسه غميقه و قمت من مكاني بس هو شدني زي ما يكون بيقولي رايحه فين قولتله هجيب حاجه و ارجعلك و فعلا جيبت شرايط قماش كانت عندي و رجعتله في السرير . و روحت ربطت اديه في السرير و غميتله عنيه و هو مكانش عنده مانع و بعدين روحت بوسته في شفايفه بوسه غميقه و بعدين فضلت ابوس فيه في رقبته و شفايفه و خده و كل حته في وشه بطريقه شهوانيه جدا .

و بعدين ابتديت انزل بشفايفي علي جسمه  لحد ما وصلت للبوكسر بتاعه روحت قلعتهوله بسناني و اول ما شوفت زوبره  و هو واقف و منتصب روحت فضلت ابوس و الحس فيه عشان اثير شهوته زياده و اهيجه زياده و فعلا و هو نايم كان بيهيج اكتر لدرجه انه فك ايده من كتر الشهوه في اسخن حب و سكس نار و راح فتحلي سوسته الجيبه و اتحرك بطريقه زي ما يكون هيموت و يجيبهم عليا  .  راح حضني و ابتدي بوسني بعنف و كان هايج جدا لدرجه انه نسي يشيل الشريط اللي علي عنيه و بعد 10 دقايق من البوس العنيف كنت انا فيهم في قمه الشهوه حتي انا من حركه ايدي شيلتله الشريط اللي علي عينه راح هو المره دي اللي ربط ايدي في السرير و راح مغمي عنيا و قلعني الجيبه و كان هايج جدا و رجع يبوسني تاني و فضل ينزل بشفايفه لحد ما وصل لصدري راح مقلعني السينتيال و فضل يمص و يلحس في بزازي عشان يهيجني اكتر و انا ابتديت من كتر المتعه و الشهوه اتالم و هو لسه عمال يمص و يلحس في صدري . بعدين راح فضل ينزل لحد ما وصل لسرتي و فضل يبوس فيها زي المره اللي فاتت و احلي و انا عمال اتالم من الشهوه في حب و سكس نار و بعدين راح مقلعني الكلوت و بقيت عريانه بالكامل مش لابسه غير الشراب و الجذمه روحت قولتله انا بنت مش هينفع نعمل كده راح فاكك ايدي و حركني بقيت نايمه علي بطني و لسه مغمي عيني بعدين رتح ركبني و فضل يبوسني تاني في ودني و انا من كتر الشهوه عماله اتالم راح نزل علي ضهري فضل ينزل لحد ما وصل لطيري راح رابط ايدي لورا بالشرايط تاني و فضل يدخله من ورا في الاول بشويش عشان نستمتع مع بعض اكتر في اروع حب و سكس و نيك . و بعدين ابتدي يبقي اعنف بالتدريج و انا عماله اتالم من المتعه و اطلب منه انه يدخله بعنف اكتر لحد ما جابهم بعد نص ساعه و فكني و كنا تعبانين جدا بس كانت احسن ليله في حياتنا.

القسم:

قصص سكس

مرحباً بكم فى موقع سكس بنات

انت الأن فى اقوي موقع سكس للافلام المباشرة المترجمة لا تنسي اضافتك لموقعنا بمفضلتك ومشاركة الأفلام مع اصدقائك والإستمتاع بوقتك معنا : لإضافة موقعنا لمفضلتك فقط قم بالضغط على Ctrl+D وقم بالعودة لنا دائماً والإستمتاع يومياً بالجديد من الافلام .

هدف ورؤية موقعنا

نوفر عليكم وببساطة البحث اليومي عن افلام السكس الجديدة العربية والاجنبية المترجمة على الانترنت الأن وبكل سهولة اصبح لديك موقع واحد فقط تقوم بزيارتة يومياً لمشاهدة جديد أفلام السكس العربي مباشرة وكذلك الصور الجنسية المختلفة من جميع انحاء الوطن العربي.

ماهو موقع سكس بنات

موقع سكس بنات هو موقع فريد من نوعه عربياً لتقديم خدمة مشاهدة أفلام السكس العربية مباشرة والاجنبية المترجمة بجميع الأنواع ومن جميع انحاء الوطن العربي والتي يتم تجميعها من خلال نظام مخصص لموقع شراميط عرب يقوم بجلب الفيديوهات العربية من الانترنت ويقوم بعرضها لكم.
Content Protection by DMCA.com

لمشاهدة الأفلام الجنسية المترجمة مجانا

  • RESTRICTED TO ADULTS SafeLabeling  ASACP Label Mcafee Site Advisor
    free page hit counter